Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /index.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /index.php:1) in /includes/app_top.php on line 3
 OmnicomMediaGroup
 
 
jtlarone jslartwo

Omnicom Media Group

Omnicom Media Group jest dywizją Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), wiodącej międzynarodowej grupy marketingowej specjalizującej się w planowaniu i realizacji strategii komunikacji reklamowej, marketingowej i korporacyjnej, świadczącej usługi dla ponad 5,000 klientów w ponad 100 krajach na całym świecie.

Omnicom Media Group w Polsce to grupa domów mediowych: Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD, Easymedia oraz działów specjalistycznych: Mozaic, OMG Digital, OMG Metrics, OMD School i OPERA.

Jako Omnicom Media Group jesteśmy prekursorem rynku, powstawania i rozwoju domów mediowych w Polsce. Pierwszy polski dom mediowy - Optimum Media rozpoczął działalność w 1993 roku i wkrótce dołączył do grona jednostek międzynarodowej marki OMD zmieniając nazwę na OMD Poland Sp. z o. o. i jednocześnie zakładając dwa wewnętrzne oddziały: Optimum Media OMD i Brand & Media OMD. Po kilku latach działalności Brand & Media OMD nastąpiła potrzeba zmiany jego pozycjonowania, co zaowocowało jednocześnie rebrandingiem - i tak w 2003 roku powstał Macroscope OMD.

Z myślą o obsłudze Klientów dysponujących mniejszymi budżetami utworzyliśmy w 2004 roku dom mediowy Easymedia, który dziś obsługuje mniejszych i średnich Klientów w pełnym zakresie usług mediowych.

Na początku roku 2007 wygraliśmy przetarg mediowy największego reklamodawcy w Polsce - koncernu Unilever. To moment utworzenia polskiej jednostki PHD - kolejnej silnej marki grupy Omnicom.

Dzięki dołączeniu do naszej struktury PHD grupa przyjęła międzynarodową nazwę Omnicom Media Group, zaś OMD Poland - jedną z najdłużej działających marek domów mediowych w Polsce - przekształciliśmy w jednostkę prawną OMD Sp. z o. o. obejmującą działy Optimum Media OMD i Macroscope OMD.

Jako holding Omnicom Media Group oferujemy szereg usług i specjalistycznych autorskich oraz sieciowych narzędzi, dzięki którym przygotowywane i realizowane przez nas strategie komunikacji w mediach dają wymierny, optymalny kosztowo i jakościowo efekt dla naszych Klientów. Przynależność do globalnej sieci Omnicom Group zapewnia Omnicom Media Group w Polsce dodatkowe możliwości korzystania z doświadczeń sieci.

Zapraszamy do odwiedzenia kolejnych sekcji naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy domy mediowe i działy specjalistyczne Omnicom Media Group.